HTML

Lujó blogja

Na úgy terveztem, hogy ide mindenféle baromságokat fogok írni, meg verseket is.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

régmúlt virágok illata

2007.05.26. 11:44 Lujó

Felraktam a dokk.hu-ra ezt a versemet, és mivel ott is ugyanilyen ratyi a szövegszerkesztés, úgy vélem itt meg is marad ebben a formátumban a vers. Az újságban megjelent eredeti formája más, nem árt egy kis változatosság :). A versről: csak a MúlanDokk-hoz került, le lett szólva.  Persze szigorúan szubjektív szempontból, de akkor is. Ennyit erről, kinek mi tetszik :). Feldobok egy dalszöveget ide, nehogy már az ne legyen itt:

HétköznaPI CSAlódások : Kösz Allen!

Csontjaimon csupasz hús
Ha tüzes Apolló sarkantyúz
Fagyjankó, ha kirúg rám
Zsákvászon a lábkapcám

Hamu, hús és hópofa
Sínek közt lötyögök ide-oda
Hulla a város, az út kopár
Fekszem a töltés oldalán

Kidagad az ér a bőröm alatt
Egy sötét zugba hajszol a fagy
Gyomrom üres, a tél hideg
Kemény volt ez az évtized

Levesem bádog csajkában
Cukrom a mások markában
Közel a sitthez a tigrissor
Jól élek szemetes kannákból

Sápadt fényben jön fel a hold
És a múltam akár egy szégyenfolt
Terpeszkedik a lelkemen
Játszik a vaksors, hát engedem

Korog az éj és vakul a szem
A gyár belében, odalenn
Mezítláb rovom a pusztakövet
Gyere és hallgasd, nyög az öreg

Futok és félek pucér srác
Szívem hidege híd alatt ráz
Visítok roppant parazsadon
Testem egy gáztartálynak adom

Lángol a hajam álmomban
Tüzel a karom és kardom van
Vaskirályé a törzsem
Szárnyam lecsüng törötten

Hunyd be a szemed, ha rám nézel
Takard az arcod két kézzel
Én embernek nevezem magam
A hivatal úgy: hajléktalan

Bujálkodók az éjben
Vakító csontos holdfényben
Szüzek, szajhák, férfiak
Vétkezhettek leplem alatt

Ki tapad rám ha jő a sötét?
Hashoz a has és térdhez a térd
Ki tekint csuklyás szemembe?
Ki tapad zúzos ölemre?

Le az álarccal, mondd meg ki vagy!
Én a bitang, a leples bitang
Áruld el, mondd meg ki vagy!
Én a bitang, a leples bitang

Én a bitang, a leples bitang...

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb hülyeségek

A bejegyzés trackback címe:

https://lujo.blog.hu/api/trackback/id/tr987377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása